Miercurea fara cuvinte (3)

6 Apr

In zbor

Sursa

16 Răspunsuri to “Miercurea fara cuvinte (3)”

  1. CARMEN 6 Aprilie 2011 la 7:52 am #

    WOW! o fotografie cu totul si cu totul iesita din comun! Excelenta!
    Happy WW!

  2. aA 6 Aprilie 2011 la 9:02 am #

    asta da surpriza delicioasa! extraordinar surprins!

  3. coolnewz 6 Aprilie 2011 la 9:14 am #

    superb! trebuie sa fi stat fotograful la pinda mai ceva ca Prislea cel Voinic🙂

  4. Sorin 6 Aprilie 2011 la 11:46 am #

    Ce frumos , parcă vrea să cuprindă toate florile acelea.Impresionant !

  5. Zina 6 Aprilie 2011 la 12:03 pm #

    Superba fotografie ! Primavara intruchipata ! Felicitari pentru bunul gust de a o alege !

  6. se-cret 6 Aprilie 2011 la 5:08 pm #

    Excelentă fotografie,greu tare de făcut !!!
    Frumoasă e îmbrăcămintea primăverii .

  7. Sorina Ivascu 7 Aprilie 2011 la 12:09 am #

    voi tacea, privind un zbor de gugustiuc intr-o lume inflorita. un falfait de aripi, o boare calda, un strop de viata…

  8. gabriela 7 Aprilie 2011 la 8:08 am #

    ce frumusete! Zborul printre flori de cires.

  9. Carmen Negoita 7 Aprilie 2011 la 4:46 pm #

    Excelentă fotografia. Foarte rapid a fost fotograful, altfel pierdea asemenea moment sublim.🙂

  10. iulisa 7 Aprilie 2011 la 4:57 pm #

    Un instantaneu de exceptie

  11. Mirela 8 Aprilie 2011 la 6:55 pm #

    Vin cu tntarziere…E superba! Inflorire-zbor, renastere si insufletire, revenire si entuziasm! Felicitari!
    Gabriela, te invit sa vizitezi un blog de echipa, o echipa clujeana din care fac si eu parte:
    http://www.clipedecluj.ro/
    Multumesc!

  12. Teo Negura 10 Aprilie 2011 la 8:17 am #

    Si tu esti in proiectul asta minunat?🙂 Felicitari, e chiar fara cuvinte, v-ati strans o mana de oameni frumosi si faceti ceva placut ochiului si firii🙂

  13. Zamfir 10 Aprilie 2011 la 8:30 pm #

    Mare lucru ai făcut! Exact ce nu am reuşit eu, încă. Cu săpuniera mea e cam greu. Te invidiez!

  14. altcersenin 10 Aprilie 2011 la 8:50 pm #

    „opreste-te clipa” 😉 intr-adevar – un moment deosebit a prins fotografia!

  15. Gabi 12 Aprilie 2011 la 8:17 pm #

    E cea mai frumoasa poza vazuta de mine!
    Felicitari!

Lasă un răspuns

