Pe vreme urata …

16 Apr

Am raspuns provocarii  de a iesi, astazi, in natura, cu toate ca vremea de afara ma duce cu gandul la o melodie celebra. Oare si eu voi canta, precum a facut-o Gene Kelly ?

Gene Kelly – Singing in the rain
http://embed.trilulilu.ro/audio/aura7x/5f60eebf22a855.swf

Ramane de vazut si, eventual, de povestit …

3 răspunsuri to “Pe vreme urata …”

  1. Sorina Ivascu 16 Aprilie 2011 la 3:34 pm #

    Chiar asa de urat e in tara? Mi-a zis mama ca la ei (Timisoara) au fost 3 frumoase grade Celsius! Si asta, in sambata Floriilor, cand Pastele e la sfarsit de aprilie!
    Uite, aici sunt acum 20°C, e drept, cam noros, dar se anunta in zilele urmatoare 25°C si soare. Iar tricourile cu maneca scurta le-am luat la purtat de vreo 3 saptamani – o luna…

    Dar hai sa te distrez cu un caraghioslâc: acum doua saptamani am intrat la cumparaturi intr-un supermarket. Printre rafturi: lume, lume, lume… O pereche mi-a atras atentia in mod deosebit: sotia (pesemne abia iesita de la serviciu), intr-un mantou de iarna, cu puf, incheiat pana la gat, cu cordonul strans, cu boots si un fular de doua ori rasucit in jurul gatului. Sotul: o camasa in carouri rosu/bej/alb, cu maneca scurta, descheiata generos peste burta mareata, cam pana pe sub cosul pieptului, spre rotunjimea burtii, pantaloni bej, 3/4 bej (asa, de lasau sa se vada oasele genunchilor sub ei si… sandale!
    Dialog: El: „Schatz, wollen wir nicht lieber… das kaufen?” (Draga, nu mai bine cumparam… asta?). Ea a raspuns ceva neesential, confirmarea de care ma temeam o aveam: erau pereche!
    Gabi, crede-ma, te rog, ca am pasit mai departe, depasindu-i, ca sa nu observe mirarea mea de a ma protapi inaintea lor. Nu am putut insa sa nu fac o pauza trei pasi mai incolo si sa
    reexaminez situatia. Nu, nu aveam halucinatii! :-)) Cred ca tocmai am surprins idila dintre Vara si Iarna, in plina primavara… 😀

    Hai, ca te las acuma… 🙂

    Un weekend minunat iti doresc!

  2. CARMEN 17 Aprilie 2011 la 9:28 am #

    Sa ai o minunata Duminica de Florii! Sa-ti fie calea plina de flori!

  3. Aurora Georgescu 19 Aprilie 2011 la 7:27 am #

    Gabriela, nu eşti singura care nu a rezistat tentaţiei: şi eu am mers cu soţul la iarbă verde în pădurea din apropierea localităţii. Este adevărat că pomii nu erau acoperiţi de verdele dorit, dar iarbab era generos împrăştiată şi floricele micuţe, dar viu colorate, o împodobeau ici-colo. A fost minunat !

Lasă un răspuns

