De ce scriu?

17 Apr

Nu ştiu pentru cine scriu, dar ştiu de ce scriu. Scriu ca să mă justific. În ochii cui? Am spus-o deja, dar înfrunt ridicolul de a mai spune-o o dată: în ochii copilului care am fost.

Octavian Paler

5 Răspunsuri to “De ce scriu?”

  1. incertitudini 17 Aprilie 2011 la 3:45 pm #

    Îmi plac gândurile tale, așternute frumos, ca o revărsare de flori!

  2. CARMEN 17 Aprilie 2011 la 8:54 pm #

    Aplauze, aplauze! Minunat citatul ales!
    Sa ai o minunata seara de Duminica Floriilor!

  3. Zina 18 Aprilie 2011 la 1:24 pm #

    Eu scriu fiindca imi place sa scriu. Dar nu stiu pentru ce…

  4. Ana. 18 Aprilie 2011 la 9:08 pm #

    God, m-au trecut fiorii cand am citit ultima parte a citatului..
    ‘in ochii copilului care am fost’-minunat, absolut minunat…

  5. Bianca Dobrescu 19 Aprilie 2011 la 5:15 pm #

    Paler!:D

Lasă un răspuns

