Miercurea fara cuvinte (5)

20 Apr

Vitrina cu suveniruri

vitrina cu suveniruri_1

vitrina cu suveniruri_2

vitrina cu suveniruri_3

In rest, Carmen este de vina pentru ca, in fiecare zi de miercuri, ne straduim sa gasim fotografii care sa vorbeasca fara cuvinte.

19 răspunsuri to “Miercurea fara cuvinte (5)”

  1. Sorin 20 Aprilie 2011 la 6:38 am #

    Ce-mi mai place să admir genul ăsta de vitrine.Îmi pierd o groază de timp în faţa lor chiar dacă nu am de gând să iau ceva .

  2. CARMEN 20 Aprilie 2011 la 7:40 am #

    aceste fotografii arata cumva a Salzburg (?) dar daca e miercuri, ai economisit explicatiile :)))
    Happy WW! Sa ai o zi minunata!

  3. incertitudini 20 Aprilie 2011 la 8:25 am #

    Bună dimineața!
    ..undeva într-o piațetă din Salzburg?
    p.s. n-am uitat ce am promis!

  4. aA 20 Aprilie 2011 la 9:25 am #

    ah, niste ciocolata cu mozart ar fi la fix acum 🙂
    delicate surprinderi!

  5. Escu 20 Aprilie 2011 la 9:38 am #

    si la promotie nu aveau nimic ? :)) frumoase imaginile.

  6. Teo Negura 20 Aprilie 2011 la 9:54 am #

    Viena? O fi fara cuvinte, dar trebuie sa ne spui 😛 Incantator 🙂

  7. Irina 20 Aprilie 2011 la 11:06 am #

    Viena cumva? Foarte frumoase vitrinele oricum, as sta ore intregi infata lor pana m-as putea hotara ce sa aleg. Happy WW!

  8. coolnewz 20 Aprilie 2011 la 11:12 am #

    hmmm … oare ce sa-mi aleg? 🙂

  9. Altcersenin 20 Aprilie 2011 la 11:29 am #

    eu deja am ales! 🙂
    casetele pentru bijuterii din vitrina de jos sunt superbe! 🙂
    O zi frumoasa sa ai!

  10. Gabriela 20 Aprilie 2011 la 12:10 pm #

    Fiecare fotografie sau set de fotografii are povestea sa. Cand va veni vremea, voi povesti despre Salzburg, ca fiind destinatia preferata de vacanta. L-am vizitat in trei ani consecutivi si sunt convinsa ca, daca se va ivi ocazia, nu-mi voi refuza placerea nici a patra oara.
    Si prima dintre fotografiile postate in aceasta sectiune este facuta tot in Salzburg, inca o dovada, in plus, a ceea ce am afirmat mai sus.
    http://www.gabrielaneagu.info/2011/03/23/miercurea-fara-cuvinte-1/

    # Carmen, Gina – Ati intuit corect, poate si pentru faptul ca ati vizitat acel superb orasel.
    # Carmen – Desi eram sceptica ca fotografiile facute de mine vor putea sa … vorbeasca fara cuvinte, uite ca ai avut dreptate!

  11. tu26dor 20 Aprilie 2011 la 12:29 pm #

    imi place sa admir astfel de vitrine dar de la distanta. mi-a ramas de mic o idee obsesiva cum ca daca ma apropii prea mult pot sa le sparg din greseala:))
    aici insa pot sa le studiez fara frica.
    zi senina!

  12. Mirela 20 Aprilie 2011 la 1:37 pm #

    Ascult Simfonia 40…Ce vremuri, ce muzica! Happy WW! 🙂

  13. cafeaua ta 20 Aprilie 2011 la 3:25 pm #

    Imbietoare vitrine!
    Ce as alege? Ceasul de perete daca este clasic si nu electronic, imi place sa aud ticaitul…
    O zi cu zambete!

  14. Andrei Neagu 20 Aprilie 2011 la 5:57 pm #

    Superbissimo !

  15. Costin Comba 21 Aprilie 2011 la 12:35 am #

    tot timpul vom gasi ceva de admirat in astfel de vitrine. Au ceva al lor. Ceva care iti spune sa le admiri.

  16. se-cret 21 Aprilie 2011 la 3:24 am #

    Tre frumoase lucruri ai fotografiat !

  17. cati 21 Aprilie 2011 la 9:40 am #

    Niste explicatii am pus la mine, in raspuns. Vizitandu-va insa pe voi realizez ca nici n-as avea in portofoliu asemenea imagini, care sa vorbeasca de la sine.
    Oricum, daca m-as vedea in fata unei asemenea vitrine, nici n-as sti ce sa aleg… le-as lua pe toate si le-as oferi tuturor prietenilor mei dragi.

  18. Adrian 22 Aprilie 2011 la 7:54 am #

    Este ca o vitrina adevarata: multa lume se uita, putini cumpara.
    Cred ca ar trebui completata ambianta si cu sunet:

  19. sophie 24 Aprilie 2011 la 10:40 pm #

    ha, ha…am vazut pozele si mi-am zis: ‘Mozart, Salzburg’…
    Da, Salzburg iti ramane intiparit in minte si inima.

Lasă un răspuns

