Cadouri de Paste

24 Apr

Pentru ca este o zi speciala si multi dintre voi va intrebati cu ce cadouri va veni iepurasul, de Paste, m-am gandit sa va scurtez asteptarea, anuntandu-va ca el deja a trecut pe aici si v-a lasat cateva daruri de suflet:

RACHMANINOFF – Rhapsody on a Theme of Paganini
http://embed.trilulilu.ro/audio/geminy/0a822481959552.swf

14 răspunsuri to “Cadouri de Paste”

  1. cati 24 Aprilie 2011 la 9:55 am #

    Sarbatori fericite alaturi de cei dragi. Hristos a Inviat!

  2. CARMEN 24 Aprilie 2011 la 10:06 am #

    Hristos a înviat!

    Multumesc pentru cadou Iepuras-Gabriela! 😉

  3. World of Solitaire 24 Aprilie 2011 la 10:34 am #

    HRISTOS A INVIAT! SARBATORI FERICITE!
    Madi si Onu

  4. World of Solitaire 24 Aprilie 2011 la 10:38 am #

    @back!
    GABRIELA, MULTUMIM pentru cadou! DEOSEBIT! TU intreaga!
    Madi si Onu

  5. Adrian 24 Aprilie 2011 la 12:02 pm #

    Frumos mesajul!
    De ce nu putem vedea intotdeauna asta?
    Sarbatori frumoase!

  6. Geocer 24 Aprilie 2011 la 12:05 pm #

    HRISTOS A INVIAT!

  7. zoltybogata 24 Aprilie 2011 la 12:54 pm #

    Sarbatoarea Sfanta a Invierii Domnului sa reverse asupra voastra sanatate, belsug si bucurii, iar Lumina din Noaptea Sfanta sa va ridice sufletele spre noi trepte spirituale si sa va calauzeasca pasii pe drumul vietii.Fie ca Lumina invierii Domnului sa va calauzeasca pretutindeni.Va doresc un Paste fericit si binecuvantat tuturor!

  8. aA 24 Aprilie 2011 la 1:42 pm #

    multumesc pentru cadou, iepuras darnic!
    Paste fericit cu sanatate si bucurii!

  9. Carmen Negoita 24 Aprilie 2011 la 2:04 pm #

    Hristos a înviat! Sărbători frumoase alături de cei dragi!

  10. Sorina Ivascu 24 Aprilie 2011 la 4:04 pm #

    Hristos a inviat! Un Paste in liniste si bucurie!

  11. sophie 24 Aprilie 2011 la 10:53 pm #

    Hristos a inviat!

    Ascult de multe ori Rhapsody on a Theme of Paganini 🙂 Uneori, fiul meu Vladi, imi face si balet …
    Mi-a placut la tine pe blog….mai vin.

  12. gabriela 25 Aprilie 2011 la 9:45 am #

    Hristos a inviat! Sa ai sarbatori fericite, Gabriela!
    M-a emotionat videoclipul si mi-a placut in mod deosebit sugestia. Imi plac reclamele inteligente si clipurile cu mesaje subtile. A fost suficient ca fata aceasta sa ii scrie un mesaj si trecatorii sa il perceapa pe batran altfel, sa atraga atentia asupra lui. Excelent!

  13. sanda 26 Aprilie 2011 la 8:54 am #

    Frumos !. Multumesc.

  14. MIRELA 26 Aprilie 2011 la 9:45 am #

    Hristos a inviat! Ramane ca fiecare dintre noi sa ne deschidem sufletele si sa-l primim in vietile noastre! Tu esti un minunat vestitor al prezentei Lui in preajma noastra…Sa va dea Dumnezeu lumina si bucuria pe care o meritati din plin!

Lasă un răspuns

