S-a implinit un an

25 Apr

Un an, de cand am devenit, fara sa vreau, „propietara” de blog. Am povestit, la vremea respectiva, despre faptul ca am primit acest cadou neobisnuit din partea fiului meu, Andrei, marturisind, totodata, ca … „Este placut, tulburator chiar, sa constati ca cineva are grija ta si se preocupa sa-ti pastreze toate cele ce ti-au bucurat sau incantat sufletul. Sau care te incurajeaza sa scrii, sa-ti pui pe tapet gandurile, sa-ti etalezi trairile, sa-ti recunosti, vorba unei colege, obsesiile literare sau muzicale.”

Apoi, usor, usor, mi-am revenit din uimire si din incantare. Cum m-am simtit dupa aceea? Precum un copilas care este aruncat in bazinul de inot, fara sa stie sa inoate, si este obligat sa dea din manute ca sa nu se inece. In lunile ce-au urmat, imi puneam deseori problema ce caut eu prin blogosfera, daca nu prea stiu cu ce se mananca bloggeritul. De aceea, incet, dar sigur, indoiala a pus stapanire pe mine.  La un moment dat, chiar am scris despre acea perioada din viata mea de … blogger, recunoscandu-mi scepticismul.  Noroc ca, intre timp, a venit luna septembrie, luna in care astrele m-au favorizat si m-au ajutat sa-mi schimb  felul de abordare si de gandire.

Si, uite asa, mai mult nevrand, decat vrand, azi am facut un an in campul … blogosferei. Cum s-ar zice, am un an de vechime efectiva, care, insa, nu coincide cu vechimea afectiva. Despre aceea, mai „vorbim” prin septembrie.

10 Răspunsuri to “S-a implinit un an”

  1. Zamfir 25 Aprilie 2011 la 8:36 pm #

    Să nu uiţi să ne anunţi şi când blogul va împlini 18 ani!
    Sănătate şi spor la treabă!!!

  2. incertitudini 25 Aprilie 2011 la 10:41 pm #

    La mulți ani, Gabriela!
    Toate laudele sincere pentru blogul pe care l-ai crescut cu drag!
    Să nu uiți să-i transmiți fiului tău mulțumirile mele pentru muzica foarte bună pe care , indirect, ne-o oferă și nouă!

    Ce bine că suntem mame- și eu am primit blogul tot ca dar de la fiul meu cel mic.
    Traversam o perioadă grea, era prin noiembrie, i-am povestit, iar el mi-a promis că are o soluție. De Crăciun, când a venit acasă, mi-a făcut blogul.
    Chiar că este ceva special să te întâlnești aici cu o mulțime de idei, atitudini, abordări, dincolo de care există suflete!

    O seară frumoasă!

  3. altcersenin 25 Aprilie 2011 la 10:56 pm #

    ei, motiv de sarbatoare 😉
    La multi ani blogului tau, sa-ti aduca bucurie!
    Banuesc ca ti-a adus clipe de multumire sufleteasca… si incet incet a inceput sa devina o parte importanta al eu-lui tau…
    si deaceea – de o suta de ori – traiasca!!!🙂

  4. se-cret 26 Aprilie 2011 la 2:50 am #

    La mulți ani. Succes și să-ți aducă,blogul, numai satisfacții !

  5. Mirela 26 Aprilie 2011 la 8:14 am #

    HRISTOS A ÎNVIAT!
    Mulţumesc din suflet pentru urări, răspund cu întârziere, deoarece anul acesta am petrecut Sărbătorile Pascale la Tg Mureş, la bunicii scumpei noastre fetiţe (socrii mei) şi am stat departe de computer! Fiţi sănătoşi şi veseli! Vă îmbrăţişez! O primăvară frumoasă în continuare!

    şi…
    LA MULŢI ANI UNUI BLOG FRUMOS ŞI INTERESANT!🙂

  6. Irina 26 Aprilie 2011 la 9:15 am #

    Felicitari Gabriela si „La multi ani”! Sa creasca mare blogul tau in continuare si sa ai cat mai multe postari si cat mai multi vizitatori.

  7. Zina 26 Aprilie 2011 la 12:32 pm #

    Hristos a inviat si Multi ani inainte blogului tau, o oaza de frumos, de liniste, de delectare…

  8. Cristi 26 Aprilie 2011 la 7:19 pm #

    Hristos a Înviat! La mulţi ani şi la cât mai multe postări!!!

    Eu stau şi mă gândesc acum că îmi trebuie încă 10 luni ca să împlinesc 1 an!🙂

  9. Catalin 26 Aprilie 2011 la 7:51 pm #

    Cadoul a fost un motiv pentru ca cineva să stea mai puţin cu ochii pe el…:)

  10. Alexandru 27 Aprilie 2011 la 9:48 pm #

    La mulţi ani! Şi la cât mai multe şi frumoase articole de care să ne bucurăm!

Lasă un răspuns

