Enrico Macias

30 Apr

Asta-seara, Enrico Macias va concerta pentru prima data in Romania, la Sala Palatului, orele 20.  Stirea aceasta m-a dus cu gandul la o melodie pe care o ador …

Enrico Macias – La femme de mon ami
http://embed.trilulilu.ro/audio/papusica18/8bf48ce4cb8be8.swf

5 răspunsuri to “Enrico Macias”

  1. gabriela 30 Aprilie 2011 la 10:30 am #

    deosebita. Nu am auzit-o de mult timp piesa aceasta.

  2. Zina 1 Mai 2011 la 7:27 am #

    Hm, ce sentimentale suntem… 😉 Adevărul este că şi mie îmi place grozav de mult melodia asta, pe la Romantic fm se mai dă, arar.

  3. ileana 1 Mai 2011 la 11:11 am #

    Tu stii ca eu nu am nici sfert din romantismul tau , dar melodia asta o ador. Placuta surpriza ! Daca as fi barbat pentru mine ar putea un fundal sonor pentru o declaratie de dragoste mai putin explicita, dintr-o eventuala interdictie morala, care ne-a caracterizat , zic eu, toata viata pe amandoua. Sunt convinsa ca este o melodie care a marcat viata tuturor la un moment dat.

  4. sanda 1 Mai 2011 la 11:44 am #

    Amintiri….. din copilarie

  5. Crista 2 Mai 2011 la 4:28 pm #

    Mi-a placut! Mult!

Lasă un răspuns

