Avem romani frumosi (2)

1 Mai

Avem romani frumosi, vorba lui Costin.  In ceea ce ma priveste, imi este dificil sa aduc in prim plan doar cate unul, mai ales in contextul in care, poate, ii respect in egala masura pe acei romani, care in viziunea mea sunt valorosi.

Scriam in octombrie trecut ca … „Imi place omul, artistul-mim si, mai ales, oratorul Dan Puric.

Mi-e drag, cand il aud vorbind cu respect de poporul roman.  Mi-e drag, ca nu a luat exemplu unora care striga in gura mare ca si maine ar pleca din Romania ( si totusi nu o fac !).  Cred ca nu folosesc cuvinte mari daca afirm ca il simt, cu ale sale conferinte, in slujba poporului roman. Nu mai vorbesc de spectacolele de pantomima, care sunt o „marfa” foarte bine vanduta peste hotare.”

Pentru toate acestea la un loc, Dan Puric imi pare un roman frumos.

7 răspunsuri to “Avem romani frumosi (2)”

  1. cati 1 Mai 2011 la 9:09 am #

    Si mie imi place Puric. L-am vazut la Braila, e o incantare.
    Din punctul meu de vedere, cei mai frumosi romani sunt copiii, adevarata avutie a acestui neam.Sunt frumosi, sunt destepti, am mare incredere in ei.

  2. Zina 2 Mai 2011 la 10:49 am #

    Si mie mi-ar placea Puric, daca s-ar multumi doar cu pantomima…

  3. Mirela 3 Mai 2011 la 8:29 am #

    Draga Gabriela, citez:”Mi-e drag, cand il aud vorbind cu respect de poporul roman. Mi-e drag, ca nu a luat exemplu unora care striga in gura mare ca si maine ar pleca din Romania ( si totusi nu o fac !)”
    Uite ca si mie mi-e drag tot din aceste motive!
    Trimit pe mail inca odata rezolvarea. 🙂
    Mi-am amintit de romanii frumosi si voi scrie despre ei, poate azi dupa amiaza, cand termin munca la noua carte ilustrata. O zi minunata!

  4. gabriela 3 Mai 2011 la 5:45 pm #

    Avem multi romani frumosi, oameni talentati si educati care nu ies in fata, si nu tin sa faca parada de calitatile lor, oameni care sunt mult mai cunoscuti in afara decat aici.

  5. Mirela 3 Mai 2011 la 8:34 pm #

    Da, avem romani frumosi!
    http://mirelapete.dexign.ro/2011/05/avem-romani-frumosi/

  6. Costin Comba 5 Mai 2011 la 11:20 pm #

    Un om puternic, un caracter pe masura. Multumesc pentru propunere.

  7. BlogPRogress 28 Iunie 2011 la 10:46 am #

    Buna ziua,
    Am marea placere de a va invita la un concurs „Scrie de dragul copiilor”. Detaliile le gasiti pe site http://blog.meki.ro/?page_id=4 Premiile sunt consistente, iar campania se adreseaza in mod deosebit bloggerilor. Astept asadar eventuala voastra intentie de-a participa, printr-un mesaj la adresa blogprogress10@gmail.com
    Cu multa prietenie,
    Echipa BlogPRogress

Lasă un răspuns

