Miercurea fara cuvinte (14)

22 Iun

Parcare de biciclete

cu vaporasul pe Amstel

9 Răspunsuri to “Miercurea fara cuvinte (14)”

  1. abbilbal 22 Iunie 2011 la 8:37 am #

    Noa serbus. Ce îngrămădeală ! Se vede că a dat căldura şi peste ele.

  2. Fosile 22 Iunie 2011 la 8:47 am #

    La ce stau la rind?

  3. acuarele 22 Iunie 2011 la 9:32 am #

    Se face multa miscare, ce frumos!…🙂
    O zi foarte buna!

  4. rokssana 22 Iunie 2011 la 10:53 am #

    civilizatie🙂

  5. Rappa_ru' 22 Iunie 2011 la 1:47 pm #

    Da ! Mai rar vezi asa ceva. Happy WW !

  6. Sophie 22 Iunie 2011 la 2:32 pm #

    pedalam pedalam, dar pe urma stam pe malul apei s ane racorim

  7. Adrian 22 Iunie 2011 la 10:26 pm #

    Din pacate pentru noi este o curiozitate, pentru ca noi mergem sa ducem gunoiul la tomberon cu masina. La ei este banal. De la „ce frumos” sau „mi-ar place si mie” la „asa fac si eu” este mult.
    Imi doresc sa vad cat mai multe fotografii curioase pentru noi.

  8. Zina 23 Iunie 2011 la 8:13 am #

    Fără cuvinte, fără cuvinte, dar, totuşi, unde este făcută poza ?! Eu am mai vazut asemenea cârduri de biciclete în mai multe oraşe vest-europene, dar nu recunosc niciunul, e şi greu…

  9. Tudor Enea 23 Iunie 2011 la 1:04 pm #

    A mea unde o fi oare parcata?
    Zi minunata!

Lasă un răspuns

