Am raspuns "prezent !"

20 Iul

Nu credeam sa se observe lipsa mea din blogosfera. Am fost placut surprinsa sa constat, din comentariile postate in ultima vreme, ca unii dintre dvs. chiar ati sesizat absenta mea din decorul virtual. Sau, cum s-ar spune, m-ati dat lipsa la apelul bloggerilor. Celor care s-au ingrijorat de tacerea mea brusca, le transmit ca sunt sanatoasa, doar ca am simtit nevoia de liniste si de … natura, lucru care presupune mai putin timp petrecut in fata monitorului.  Asa ca, fara sa vreau, nu numai miercurea a fost fara cuvinte, ci si celelalte zile ale ultimelor saptamani au fost marcate prin nevoia mea de tacere.

In rest, o anumita activitate de documentare mi-a furat destul din timpul meu liber. Sper sa fi fost si cu folos. Dar mai multe amanunte, pe viitor!

5 răspunsuri to “Am raspuns "prezent !"”

  1. Zina 22 Iulie 2011 la 7:11 am #

    Mă bucur mult că eşti bine şi că ai revenit ! Weekend plăcut !

  2. Gabriela 22 Iulie 2011 la 8:46 am #

    Zina, multumesc pentru grija! Week-end placut tie si familiei tale!

  3. Sophie 22 Iulie 2011 la 11:46 am #

    bine ai revenit!
    wkd placut

  4. Mirela 22 Iulie 2011 la 7:17 pm #

    Gabriela, e necesara cate o evadare. Bine ar fi sa evadam din real pe net, nu invers. Venind recent din vacanta, marturisesc ca, desi aveam geanta cu laptopul in camera si eram conectati la internet, nu am simtit nevoia sa-l deschid. Macar in concediu sa ma eliberez de calculator…Dar bine ai revenit si bine…ca esti bine! Un sfarsit de saptamana minunat! 🙂

  5. Teo Negura 22 Iulie 2011 la 7:34 pm #

    Chiar ziceam, si in raspunsul de la mine de pe blog, ca am observat o tacere lunga a ta, in afara de miercurile fara de cuvinte… Ma intrebam ce-o fi cu tine…
    Ma bucur ca te-ai intors si esti bine 🙂

Lasă un răspuns

