Miercurea fara cuvinte (18)

3 Aug

Departe de Bucuresti

Departe de Bucuresti

Pentru acest joc al sugestiilor si mai putin al cuvintelor numai Carmen este de vina.

17 răspunsuri to “Miercurea fara cuvinte (18)”

  1. Alice Georgiana 3 August 2011 la 11:59 am #

    Ce fotografie interesanta si ingenioasa! O zi buna!

  2. aA 3 August 2011 la 1:12 pm #

    bine ca au auzit de noi 😉

  3. Tudor Enea 3 August 2011 la 1:41 pm #

    INgenios fotograful. Buna perspectiva.
    Zi senina!

  4. CARMEN 3 August 2011 la 2:43 pm #

    nu stiu de ce, dar asa ma duce pe mine gândul ca esti în Sibiu… Poate pentru ca mi-e dor de orasul meu?!
    Frumoasa panorama! happy WW! 🙂

  5. abbilbal 3 August 2011 la 5:01 pm #

    Şi departele este aproape când este vorba de gândul care zboară.

  6. IULISA 3 August 2011 la 6:19 pm #

    E impresionant…imi plac astfel de peisaje

  7. Zina 3 August 2011 la 6:30 pm #

    Deci ai privit Bucurestii de sus…si de departe ! 😀

  8. Adrian 3 August 2011 la 8:10 pm #

    Ca distanta Fagarasul ar fi cel mai aproape, dar calitatea fotografiei fiind mica, o privim ca atare, fara cuvinte.

  9. Costin Comba 4 August 2011 la 2:45 am #

    mai conteaza unde esti? Conteaza distanta? conteaza doar ca in directia indicata, vad un peisaj foarte frumos. O arhitectura unitara (ceea ce ma duce cu gandul la fagaras, sibiu), un verde puternic, prin care oamenii isi incarca bateriile.

  10. Gabriela 4 August 2011 la 8:12 am #

    Fotografia a fost facuta, de curand, de fiul meu Andrei, in Turnul cu ceas, din Sighisoara.

  11. URANIU 4 August 2011 la 11:16 am #

    Felicitario, Andrei!

  12. Daniela 4 August 2011 la 1:01 pm #

    Bravo lui Andrei !!!!

  13. Mirela 5 August 2011 la 10:26 am #

    Un peisaj frumos, o fotografie inedita. Felicitari! Weekend cu bucurii! 🙂

  14. Furnizorul de impresii 7 August 2011 la 12:09 pm #

    Felicitari fotografului!

  15. Simpler 7 August 2011 la 10:13 pm #

    Multi bloggeri romani ar vrea sa stie daca ai avea curajul sa raspunzi la cateva provocari simple si de bun simt. Daca esti interesat/a sa participi la acest joc intre bloggeri intra aici.

  16. Lora 8 August 2011 la 12:03 pm #

    Foarte frumoasa fotografie! Pare un colaj de alte imagini inedit aranjate după gustul și profilul privitorului.

    Numai bine

  17. Zamfir 9 August 2011 la 10:54 am #

    Frumos: arunci vina pe biata Carmen! Ea sta la plaja pe nisip si noi ne caznim cu blogurile!?

Lasă un răspuns

