Miercurea fara cuvinte (19)

10 Aug

Drumul spre trecut

Drumul spre trecut

Pentru acest joc al sugestiilor si mai putin al cuvintelor, Carmen este … capul, dar nu al rautatilor!

13 Răspunsuri to “Miercurea fara cuvinte (19)”

  1. Furnizorul de impresii 10 August 2011 la 12:05 pm #

    Se vede mana de profesionist.Prin aceste fotografii aratam ca Romania are multe locuri de vizitat,multe peisaje ,monumente si nu trebuie neglijata.

  2. Peter 10 August 2011 la 12:22 pm #

    Mă uimeşte fotografia, am văzut pe flickr că-i făcută cu iPhone. Nefolosind aşa ceva, nu ştiam ce poate scoate.

  3. aA 10 August 2011 la 1:04 pm #

    eu am crezut ca-i facuta poza undeva la austrieci, atat de bine arata. bine zis suprins profesionist!

  4. DANI 10 August 2011 la 2:38 pm #

    Si eu m-am intrebat, unde e locatia fotografiei. Nu m-ar fi dus capul, ca e in Romania … Bravo !

  5. abbilbal 10 August 2011 la 3:36 pm #

    Ce surpriză plăcută. Mulţumesc.

  6. Adrian 10 August 2011 la 4:09 pm #

    Frumoas la Alba Iulia si monumentele bine ingrijite.

  7. Sophie 10 August 2011 la 4:16 pm #

    cata maretie

  8. Zina 10 August 2011 la 5:37 pm #

    Da, Alba-Iulia e chiar impresionanta, are un aer măreţ !

  9. IULISA 10 August 2011 la 6:36 pm #

    Te lasa fara aer,,imaginea reuseste sa emane acea realitate,si transparenta foarte veridice , e cea care ma face sa tresar de emotii. Sa ai inspiratie in continuare e mare lucru ca ai acest talent

  10. Costin 10 August 2011 la 9:06 pm #

    Mandra Romanie, drag popor.
    Putini stim care este potentialul tarii asteia si nu putem face mai nimic.
    Da, iPhone-ul face poze de o calitate buna.

  11. Sorin 11 August 2011 la 2:50 am #

    Impunător , nu ştiu monumentul şi am avut impresia că nu-i de-al nostru . Acum ca ştiu parcă mai frumos îmi pare .

  12. incertitudini 11 August 2011 la 9:41 pm #

    Frumoasă ca un poem!!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Daniel - 12 Ianuarie 2012

    Hi…

    http://www.webcamgirls4.com/

Lasă un răspuns

