Miercurea fara cuvinte (20)

17 Aug

In Catedrala din Cluj

icoana

Pentru acest joc al sugestiilor si mai putin al cuvintelor, Carmen este … capul, dar nu al rautatilor!

8 Răspunsuri to “Miercurea fara cuvinte (20)”

  1. abbilbal 17 August 2011 la 10:19 am #

    Am fost de multe ori în Cluj, dar în Catedrală nu am ajuns. Când va fi cazul paşii mă vor purta şi acolo.

  2. Sophie 17 August 2011 la 10:48 am #

    nu am fost inca in catedrala din cluj, orasul l-am vizitat o singura data

  3. incertitudini 17 August 2011 la 11:14 am #

    Am fost o singură dată la Cluj- era o ploaie…

    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/08/femeia-de-la-tara.html

  4. aA 17 August 2011 la 12:33 pm #

    in ton cu sarbatoarea care tocmai a trecut! frumoasa alaturare de lumini si umbre…

  5. Costin Comba 17 August 2011 la 6:18 pm #

    Am trecut de doua ori prin Cluj dar nu am avut norocul sa opresc sa vizitez catedrala. Imi promit sa o fac urmatoarea trecere prin Cluj.Te astept duminica sau luni sa te alaturi provocarii „Life in Picture”, de pe blogul meu. Numai bine.

  6. Tudor Enea 17 August 2011 la 9:26 pm #

    Am batut Clujul pe jos intr-o zi. Din nefericire nu am intrat si in catedrala dar am auzit ca e frumos.
    O seara senina!

  7. ELENA 18 August 2011 la 7:34 am #

    Frumoasă icoană!
    Din păcate nu am ajuns la Cluj!
    O zi excelentă îți doresc!
    Te îmbrățișez cu drag!

  8. Alex 18 August 2011 la 10:47 am #

    Frumoasă poză! Icoana învăluită în taină….

Lasă un răspuns

