Premiantii de joi

18 Aug

Problemele aparute in aceasta vara, probleme care se impuneau rezolvate, plecarea in concediu, cat si redecorarea apartamentului m-au tinut departe de placerea de a scrie pe blog si de a citi, la randul meu, articole de pe blogurile preferate. Asta nu inseamna ca nu am tanjit dupa acest drog. Asa se face ca, aseara, avand ceva timp liber, am reusit sa fac o trecere in revista a celor postate in sectiunea „Miercurea fara cuvinte”.  Am admirat destule fotografii, care se incadrau in categoria celor care vorbesc fara cuvinte. E drept ca si multe dintre acestea mi s-au parut ca nu prea … vorbesc si nici nu mi-au transmis vreun mesaj anume. Cu toate acestea, am gasit cateva postari care mi-au placut la nebunie fie pentru selectarea unor fotografii de exceptie, fie pentru ingeniozitatea temei alese, cat si pentru respectarea regulilor de joc.

In concluzie, astazi fiind joi si liber la cuvinte, pot sa fac comentarii si chiar sa evidentiez pe cei care mi s-au parut extrem de inspirati in alegerea facuta. Sau, cum s-ar spune, dupa „runda” de ieri, ar merita premiati urmatorii: Luna patrataBetivul de cuvinte, Alicee, Andra PavelOana Clara, Lumi ROElena Alexe, Ana Marin, Irina Comba, Mirela Pete si Redsky.

PS: Ordinea este data numai si numai de numerele curente din lista lui Carmen.

13 răspunsuri to “Premiantii de joi”

  1. shayna 18 August 2011 la 10:18 pm #

    Wow! Multumesc frumos! Fotografiile lui Alex Mazilu sunt intr-adevar superbe. 🙂

  2. Aliceee Traveler 18 August 2011 la 10:40 pm #

    Nu stiam ca ti-au placut asa mult pozele mele :), Multumesc si o seara placuta!

  3. Oana 18 August 2011 la 10:54 pm #

    Multumesc! Esti o draguta. Seara placuta iti doresc! 🙂

  4. CARMEN 18 August 2011 la 10:55 pm #

    Ce frumos când prietenii se întâlnesc! si mai ales, este frumos când exista sinceritate si curajul cuvântului. Multi dintre participantii la Miercurea fara cuvinte merita laude, parca de la saptamâna la saptamâna, profesionalitatea se face simtita.
    Sa ai o seara frumoasa!

  5. aA 18 August 2011 la 10:59 pm #

    iti multumesc f mult, gabriela, ma simt onorata si ma bucur ca ti-am placut. sper sa mai „gresesc” si alta data 😀

  6. Irina 18 August 2011 la 11:00 pm #

    Gabriela, iti multumesc frumos pentru „premiul” tau, nu ma asteptam, sincer, sa ma incadrez intr-o asemenea lista. Ma bucur ca ti-a placut tema aleasa de mine si de cei nominalizati. Intr-adevar, exista in fiecare saptamana persoane care vin cu ceva inedit mereu si ar trebui sa admiram acest lucru, cat si daruirea lor. O seara buna iti doresc!

  7. betivul de cuvinte 19 August 2011 la 12:49 am #

    Nu pot sa spun decat atat : multumesc! Sper sa te surprind si de acum incolo cu fotografii cel putin la fel de frumoase.

  8. Lumi RO 19 August 2011 la 3:54 am #

    Multumesc frumos, te mai astept pe la mine.

  9. ELENA 19 August 2011 la 7:37 am #

    Bună Gabriela!
    Îți mulțumesc mult de premiere,nu cred că
    meritam că sunt mulți cu poze minunate!
    Aș fi onorată să te am și eu în lista mea de
    persoane interesate și numele meu este doar
    ELENA,restul nu îmi aparține.
    Îți doresc un weekend cât mai frumos!
    Te pup și îmbrățișez draga mea!

  10. Andra Pavel 19 August 2011 la 12:43 pm #

    Mulțumesc frumos! Mă bucur așa tare că la a treia încercare de WW ți-am fost deja pe plac 🙂
    Să ai un weekend frumos!

  11. ana marin 19 August 2011 la 3:26 pm #

    Multumesc mult! O zi frumoasa!

  12. Furnizorul de impresii 19 August 2011 la 7:08 pm #

    Alegeri cu adevarat bine gandite!Felicitari!

  13. Zina 21 August 2011 la 7:44 am #

    Mă bucur că ai revenit la activitatea de pe blog, acum, că ai rezolvat toate problemele. Redecorarea apartamentului e obositoare, dar când se termină, eşti tare mulţumită, nu ?! 🙂

Lasă un răspuns

