Premiantii rundei 34

26 Aug

Astazi fiind liber la cuvinte, pentru ca a trecut ziua de miercuri, pot sa fac comentarii si chiar sa evidentiez pe cei care mi s-au parut extrem de inspirati, fie pentru tematica aleasa, fie pentru selectarea unor fotografii de calitate ireprosabila, fie pentru zgarcenia cuvintelor care insotesc imaginile, lasand vizitatorului loc de interpretari, fie pentru ca au optat pentru propriile fotografii, fie pentru toate acestea la un loc.

Asadar, dupa “runda” de alaltaieri a jocului initiat de Carmen, ar merita premiati urmatorii: Teo Negura, Alicee, Shayna, Vera, Betivul de cuvinte, Oana Clara, Dama fara camelii, Costin Comba si Aurora Georgescu.

PS: Ordinea este data numai si numai de numerele curente din lista lui Carmen.

6 Răspunsuri to “Premiantii rundei 34”

  1. Tamy 26 August 2011 la 6:35 am #

    poate intru si eu pe lista asta in curand🙂

  2. Aurora Georgescu 26 August 2011 la 6:57 am #

    Waw!!!! Onorată-onorată-onorată! Chiar şi simpla vizită sau un comentariu la o postare, constituie deja un premiu, dar o nominalizare expresă???!!!! Eu cred că merita şi bâtrânul tău soldat, vaşnicul apărător al cetăţii, un loc pe podium! Mulţumiri Gabriela !

  3. Oana 26 August 2011 la 8:55 am #

    multumesc din nou pentru apreciere! Deja ma simt din ce in ce mai bine in pielea mea de fotograf amator.🙂

  4. Oana 26 August 2011 la 8:56 am #

    Si soldatelul tau ar trebui trecut in lista catigatorilor.🙂 Imi place fotografia.

  5. Aliceee Traveler 26 August 2011 la 12:16 pm #

    Eu as trece si imaginea ta pe lista, chiar merita si mi-a placut foarte mult. Multumesc pentru aceasta a doua nominalizare, sper sa nu te dezamagesc pe viitor🙂. Nici nu credeam ca bisericile vor avea atata succes🙂

    O zi buna, Grabriela, numai bine!

  6. Vera 26 August 2011 la 12:36 pm #

    Îți mulțumesc pentru apreciere! Mi-ai făcut o mare bucurie!

Lasă un răspuns

