Sfaturi pentru o calatorie reusita

29 Aug

Pentru ca suntem la final de vara, cand pachetele turistice isi diminueaza preturile, vreau sa va fac cateva recomandari, care sa va fie de folos in situatia in care doriti sa evadati din spatiul cotidian. Este stiut faptul ca pentru un (mini)concediu reusit, prima conditie este sa ai asigurate, in primul rand, cazarea si, mai apoi, masa. Daca vrei sa beneficiezi de niste preturi convenabile, este bine sa nu te cazezi la intamplare, ci sa gasesti solutiile inainte de a pleca de-acasa. Tocmai, de aceea, mi-a venit ideea scrierii acestui articol. In ultima vreme am reusit sa fac cateva excursii interesante, prin tara, dar numai dupa o documentare amanuntita. In acest sens, va recomand consultarea a doua site-uri de turism, care mie mi-au fost de un real folos: turistinfo.ro si, mai ales, amfostacolo.ro

Daca si dvs. aveti astfel de surse de consultare, haideti sa completam impreuna lista!

5 Răspunsuri to “Sfaturi pentru o calatorie reusita”

  1. Sophie 29 August 2011 la 2:18 pm #

    pe amfostacolo.ro am intrat si eu si e ok
    am mai intrat pe http://www.hoinari.ro

  2. Tamy 29 August 2011 la 6:59 pm #

    da, bune sfaturi…mi-ai dat o idee…poate am sa vin si eu cu cateva surse🙂

  3. Zina 30 August 2011 la 7:52 am #

    Un site absolut deosebit, de călători şi afaceri, este aici
    http://razvanpascu.ro/

  4. Zina 30 August 2011 la 7:52 am #

    „călătorii”, bineînţeles !

  5. Aliceee Traveler 30 August 2011 la 11:15 pm #

    Ca si blog de calatorii (pe international) ma sugerez pe mine, ca fiind unul din putinii bloggari care scrie si informatii utile, pun si multe poze, si multe pareri personale despre un loc. E drept ca din aceasta cauza inca nu am apucat sa vb despre prea multe locuri, dar incerc sa progresez ….

    Apoi forumul Calatoresc.Ro si Softpedia!

Lasă un răspuns

