Am primit un premiu MWB!

22 Oct

Nu stiu cum se face, dar, in ultima vreme, mi se intampla mai mult sa tanjesc, decat sa reusesc sa mai scriu pe blog. Desi nu mai sunt un blogger atat de activ, cu toate acestea cineva, nu stiu cine, a recomandat inscrierea blogului meu, in vederea obtinerii unui Premiu MWB, din cele acordate in luna octombrie 2011. Recunosc ca a fost magulitor sa constat ca lista premiantilor a fost definitivata avandu-se in vedere criterii de selectie precum ” valoare morala si educativa, originalitate, creativitate, imaginatie, pasiune, talent”.

Cu alte cuvinte, in timp ce eu traiam linistita, cineva mi-a luat la ochi blogul, mi l-a inscris in concurs alaturi de alte 250 nominalizate si, uite asa, m-am trezit … premiata. Nu-mi ramane decat sa multumesc pentru acest neasteptat premiu! In plus, ii multumesc mamei pentru ca m-a nascut intr-o zodie zice-se a iubitorilor de arte si le multumesc acelor dascali, dedicati meseriei, care si-au lasat o amprenta asupra mea.

4 răspunsuri to “Am primit un premiu MWB!”

  1. Mirela 23 Octombrie 2011 la 7:08 pm #

    Felicitari, Gabriela!
    Nu stiu in ce masura conteaza cantitatea, ma gandesc ca, totusi, calitatea primeaza!
    Sa ai o saptamana frumoasa! 🙂

  2. Bucur 23 Octombrie 2011 la 9:05 pm #

    felicitari pentru premiu,excelent.

  3. Zina 25 Octombrie 2011 la 10:20 am #

    Felicitari, un premiu remarcabil ! 🙂

  4. Adrian 26 Octombrie 2011 la 8:33 am #

    Felicitari ! Persevereaza !

Lasă un răspuns

