Miercurea fara cuvinte (29)

2 Noi

In sezlong

In sezlong

8 Răspunsuri to “Miercurea fara cuvinte (29)”

  1. Max Peter 2 Noiembrie 2011 la 1:49 pm #

    Am citit despre cartea ei (parcă a apărut prima dată prin 2006), dar n-am citit-o. O aveam şi eu pe listă, dar se pare că încă nu i-a venit vremea…
    O zi frumoasă îţi doresc!

  2. abbilbal 2 Noiembrie 2011 la 3:29 pm #

    Nu mă tentează să citesc această carte. Mănânc atunci când îmi este foame pentru că-mi este foame şi mă rog atunci când simt chemarea, dar cu vorbe puţine. De regulă rugăciunea mea se rezumă la a-i mulţumi lui Dumnezeu pentru ceea ce-mi dă. El ştie de ce am nevoie, când şi cât trebuie să-mi dea din ceea ce am nevoie. De ce ar trebui să-i cer şi peste ceea ce am nevoie?

  3. Mirela 2 Noiembrie 2011 la 7:36 pm #

    Mi-a plăcut cartea, chiar mi-a plăcut!😉

  4. Mona 2 Noiembrie 2011 la 7:38 pm #

    Lectură plăcută!🙂 Happy WW!

  5. Tudor Enea 3 Noiembrie 2011 la 5:18 pm #

    Nu am citit cartea, cu toate ca am auzit destul de multe despre ea. Poate am sa o includ in lista de lecturi viitoare.
    Sa ai o zi minunata!

  6. Ionut 4 Noiembrie 2011 la 8:46 pm #

    Ma bucur sa va revad…chiar si doar intr-o poza. Deja mintea ma duce la „cei mai frumosi ani”……daaa imi aduc aminte multe…frumos

  7. Dana 5 Noiembrie 2011 la 4:40 pm #

    Mai exista inca extraterestrii ce citesc carti ?

  8. Bianca Dobrescu 5 Noiembrie 2011 la 8:34 pm #

    🙂 Cartea nu am citit-o, dar filmul e drăguţ:)

Lasă un răspuns

