O inedita cerere in casatorie

6 Noi
9 răspunsuri to “O inedita cerere in casatorie”

  1. Adrian 6 Noiembrie 2011 la 11:07 am #

    Foarte frumos. Ei au ceva ce noua ne lipseste si mi-ar placea sa pot defini acesta stare in cuvinte putine. Cam greu.

  2. Doru 6 Noiembrie 2011 la 11:56 am #

    Şi ne va lipsi încă …

  3. anastasia 6 Noiembrie 2011 la 1:54 pm #

    Super. Puţin regizat, dar frumos!
    Şi dacă se ocupă el de asta, iar ea e surprinsă… chiar că lovely day!

  4. Max Peter 6 Noiembrie 2011 la 2:21 pm #

    Foarte, foarte frumos! Şi ceva absolut neaşteptat pentru fată, ce mai! „Regizorul” a avut într-adevăr o idee tare haioasă!

  5. daniela 6 Noiembrie 2011 la 9:06 pm #

    Suuuuuuper!!!

  6. Lumi RO 7 Noiembrie 2011 la 1:54 am #

    Cate dintre noi nu isi doresc asa ceva? Foarte frumos!

  7. Zina 7 Noiembrie 2011 la 8:35 am #

    Impresionant ! Chiar daca a necesitat niste repetitii, numai faptul ca s-au ocupat de asta si au facut-o e impresionant ! Ea nu va uita niciodata cum a fost ceruta in casatorie ! Nici el, cum a cerut-o ! 🙂

  8. Sanda 7 Noiembrie 2011 la 1:56 pm #

    Intr-adevar,inedit ! Tinerii sunt creativi. Minunat!

  9. Costin Comba 8 Noiembrie 2011 la 12:41 am #

    Cat de tare. Hazliu si original.

Lasă un răspuns

