Duetele lui Tony Bennett

7 Noi

Sunt in drum spre Bucuresti. Ma uit pe fereastra autocarului, certandu-ma in gand ca am uitat sa-mi iau in poseta un ziar pe care sa-l rasfoiesc. Numai ca Andrei ma salveaza de plictiseala, oferindu-mi castile si ipod-ul sau incarcat cu muzici din cele mai placute auzului. Si, uite asa, calatorind, mai mult de nevoie, decat de placere, am aflat de albumul ”Duets II”, lansat de curand de catre Tony Bennett. Va las sa descoperiti, sper cu aceeasi incantare ca a mea, acordurile linistitoare de pe acest CD.

4 Răspunsuri to “Duetele lui Tony Bennett”

  1. Sanda 7 Noiembrie 2011 la 1:32 pm #

    Multumesc, mi-a facut placere sa ascult duetul!
    Andrei nu a mai compus nimic? I-am apreciat creatiile proprii, e talentat!

  2. Mirela 8 Noiembrie 2011 la 9:40 am #

    La multi ani, Gabriela!🙂

  3. monica 8 Noiembrie 2011 la 9:57 am #

    La multi ani draga mea, sa-ti dea Domnul numai bucurii si impliniri! Ceva tare, tare frumos pentru tine:)

  4. URANIU 9 Noiembrie 2011 la 10:42 pm #

    DA!

Lasă un răspuns

