Miercurea fara cuvinte (31)

30 Noi

Privesliste neasteptata, dintr-un balcon al Hotelului Napoca

Priveliste neasteptata, dintr-un balcon al Hotelului Napoca

13 Răspunsuri to “Miercurea fara cuvinte (31)”

  1. pandhora 30 Noiembrie 2011 la 10:45 am #

    mare fericire sa privesti pe fereastra…ce-o fi fost in mintea lor?

  2. Oana 30 Noiembrie 2011 la 11:18 am #

    Sa inteleg ca oricine putea urca de pe acoperis in balcon si invers. Tare sigur balconul!

  3. Max Peter 30 Noiembrie 2011 la 12:35 pm #

    Şi te pomeneşti că te-au mai şi taxat pentru „vedere”… 🙂

  4. RobertN 30 Noiembrie 2011 la 1:20 pm #

    Foarte interesanta!

  5. minoki 30 Noiembrie 2011 la 2:02 pm #

    Cam nasol! Cat a costat camerea?

  6. abbilbal 30 Noiembrie 2011 la 2:42 pm #

    Cu pete de vopsea pe tabla ondulată.

  7. Mona 30 Noiembrie 2011 la 3:10 pm #

    Super privelişte! Refuză camera! Of!

  8. Elena 30 Noiembrie 2011 la 5:55 pm #

    hmmmm…interesant….

  9. rokssana 30 Noiembrie 2011 la 6:36 pm #

    o, doamne….ce hal de hotel ?

  10. CARMEN 30 Noiembrie 2011 la 10:57 pm #

    oooooo! fara cuvinte!😦

  11. Gabriela Elena 1 Decembrie 2011 la 11:28 am #

    Sugereaza parca privirea dintr-o inchisoare…

  12. Gabriela 1 Decembrie 2011 la 12:11 pm #

    # pandhora – Nu stiu cat de fericita am fost sa descopar o asa vedere ca din puscarie, dar cu siguranta uimita am fost.
    # Max Peter – Acum doua saptamani am participat la un curs cu finantare europeana, asa ca n-am platit nimic din buzunar. Cred ca si cei de la hotel au mizat pe acest lucru si s-au gandit ca n-o sa solicitam alte camere.
    # rokssana – Hotelul acesta din Cluj este de patru stele! De aici si uimirea mea cand am vazut o asemenea … priveliste.
    # Gabriela Elena – Recunosti deci ca este o imagine inedita ?

  13. Adrian 4 Decembrie 2011 la 9:59 pm #

    Fotografia nu-mi spune nimic si n-as fi comentat pana nu am citit explicatiile.
    Deci:
    1. Nu te-ai dus la Cluj sa te uiti pe fereastra de la hotel.
    2. Nu ai platit tu hotelul si nesansa a facut sa ai o astfel de camera.
    3. Daca ai avut timp, mergi sa vizitezi Clujul si obiectivele, ca ai ce vedea, iar cand te intorci deja este intuneric.
    4. Traim totusi in Romania si se poate da autorizatie de constructie pentru orice – nu stim ce a fost construit inainte: hotelul sau cladirea cu acoperisul din fotografie.
    CONCLUZIE: oricum ar fi, este benefic sa participi la cursuri cu finantare europeana. La mai multe!

Lasă un răspuns

