LA MULTI ANI !

1 Ian

7 Răspunsuri to “LA MULTI ANI !”

  1. Adrian 2 Ianuarie 2012 la 10:39 pm #

    Frumos cantec. A facut istorie. Varianta asta o stii?

  2. Costin Comba 3 Ianuarie 2012 la 3:24 am #

    La multi ani. Sa ai un an mai bun si mai linistit.

  3. Adrian 3 Ianuarie 2012 la 11:38 am #

    Asta inseamna socializarea virtuala: lipsesti ceve timp din spatiul virtual si te uita lumea.
    Scrie si tipareste; o carte se poate citi si in vacanta!

  4. Dli 4 Ianuarie 2012 la 6:32 pm #

    Cred ca e singura piesa adevarata despre Anul Nou. Nu prea auzim astfel de piese in ultimii ani. Abba oricum e o trupa mare iar piesa se aude pana cand si in zilele noastre cu multa bucurie. An nou fericit tuturor.

  5. Gabriela Elena 24 Ianuarie 2012 la 12:54 pm #

    Suntem inca in prima luna a acestui an, deci:
    LA MULTI ANI, GABI! 😛

  6. Dli 1 Februarie 2012 la 11:26 am #

    Imi place foarte mult ABBA , imi aduce aminte de copilaria fericita care am petrecuto la bunici. Pacat ca in zilele de azi nimeni nu mai face muzica de genu.

  7. portret 1 Februarie 2012 la 7:22 pm #

    Buna ziua
    Doriti un schimb de bannere/linkuri cu siteul nostru:
    http://www.portret-creion.blogspot.com?
    Daca da, asteptam un mail la:
    portret.creion@yahoo.com.

Lasă un răspuns

