Ganduri de … dincolo de nori

26 Mar

Imagine

Oare de ce tocmai el, când credeam că nu va mai fi altul ?

Oare de ce tocmai eu, când putea fi oricare alta ?

Oare de ce tocmai atunci, când mă simţeam anesteziată ?

Oare de ce tocmai acolo, cu-atâta lume strânsă laolaltă ?

Încă nu mi-am explicat de ce, tocmai acolo, D-zeu … a creionat asta

Sau pentru că, de multe ori, suntem atraşi şi de … Mister ?

2 răspunsuri to “Ganduri de … dincolo de nori”

  1. Gabriela 28 Martie 2013 la 1:43 pm #

    Mulţumesc Elenei din Slobozia, care m-a îndemnat să încep, din nou, să scriu ! Nu ştiu dacă, după atâta timp, mai am şi inspiraţie.

  2. Andrei 29 Martie 2013 la 12:17 pm #

    Așteptam și alte articole!

Lasă un răspuns

