Din studentie ma tot asteapta

Citeam ieri, intr-un articol scris de  Dragos Bucurenci, ca Chopin … ma asteapta la Ateneu.  Asa mult mi-a placut ideea, incat peste zi mi-a revenit in gand  acest lucru. Si stiti de ce? Pentru ca imi spuneam ca n-ar fi prima data. Povestea incepe cu vreo 25 de ani in urma, cand Chopin m-a asteptat, dragul de el, in fiece sesiune sa termin de invatat. Cum s-a ajuns in situatia respectiva? Am cumparat pe sub mana, asa cum se practica in acele vremuri,  un disc de vinil cu muzica lui. Imediat ce am facut cunostinta cu el, Chopin a avut darul sa ma relaxeze si sa-mi induca o stare de liniste sufleteasca. Asa ca, apreciindu-i calitatile, i-am permis la acea vreme sa-mi cante in surdina, in timp ce invatam. Imi canta si ma tot astepta rabdator sa termin sesiunea.

Revenind in zilele de astazi, stiu ca se va uita in zare dupa mine, dar, din pacate, n-o sa-l pot onora cu prezenta, desi mi-as fi dorit din tot sufletul sa vin sa-l ascult pe 26 septembrie, la Ateneul Roman. Ce sa-i faci? Asa suntem noi, cei din provincie, perdanti in astfel de situatii.

http://embed.trilulilu.ro/audio/alonewolf/8801cedca72718.swf
Valentina Igoshina-Chopin, Waltz in D flat major

5 gânduri despre „Din studentie ma tot asteapta

  1. I like Chopin! Si imi place si nocturna lui Adrian care s-a nimerit foarte bine pe la 02, cand am deschis mailul de la tine.
    Si eu ca si tine am ratat o gramada de evenimente, pentru ca aveam de scris sau…de facut ceva (concertul Sting de exemplu! de neiertat!)
    Am insa o intrebare: chiar nu ne putem elibera putin pentru astfel de lucruri minunate??
    Mi-aduc aminte cat de fericita am fost acum ceva vreme dupa un concert AG Weinberger si cat de bine m-am simtit si mult timp dupa….
    Sa ma uit de bilete??? ma uit, nu-mi raspundeam probabil ca nu mai sunt….
    Si ceva de la mine pentru voi …
    Nu e Chopin dar e o nebunie!

Lasă un comentariu