Recomandari de week-end

Fiecare dintre noi asteapta cu nerabdare week-end-ul pentru a se odihni, pentru a-si incarca bateriile sau  pentru a mai face una, alta prin casa.  Cativa dintre cunoscutii mei, avand un program incarcat peste saptamana, isi rezerva timp in week-end sa intre pe net.  Una dintre amice imi marturisea cu mult umor ca la ea in familie numai sambata si duminica este program de navigat pe internet. „-Oau! am exclamat. Cum asa?  Ca pe vremea lui Ceausescu, cand aveam program de uitat la TV, numai seara, program de imbaiat si spalat rufe, numai cand curgea apa calda ?”

Asa ca pentru acestia (si nu numai) incerc sa fac o selectie a ceea ce am mai vazut sau citit mai interesant pe anumite site-uri.  Altfel spus, ma straduiesc sa dau o nota de culoare zilelor voastre libere, oferindu-ma sa va fiu ghid pe taramul bloggerilor.  Si pentru ca de felul meu sunt un „ghid” organizat, va ofer posibilitatea, in functie de preferinte, sa optati pentru unul din … itinerariile de mai jos:

  • Stire si nu numai: Nobel pentru Mario Vargas Llosa – link
  • Interviu: Adrian Lustig – link
  • Eveniment: TED in Bucuresti – link
  • Fotografie: Waveriders –   link
  • Alpinism: La 15 ani pe varful lumii – link
  • Calatorii: Metroul moscovit – link
  • Campanie umanitara: „Doneaza un leu, cladeste viitorul meu!” – link
  • Site premiat – OpenBuildings.com – link
  • Blogger celebru: Rustem Adagamov – link
  • Muzica: Adriano Celentano – link
  • Funny: Lapte pentru cafealink

2 gânduri despre „Recomandari de week-end

  1. Multumesc frumos pentru „bibliografia mondena” de weekend! Intr-adevar sunt in asentimentul celor care doar in aceste doua zile incearca sa se odihneasca muncind lejer!

    Va pup,

  2. Multumesc frumos pentru recomandari (nu numai pt cele de astazi) si te rog sa ma lasi sa-ti daruiesc si eu un videoclip pe care l-am descoperit astazi; e tare frumos, parca incearca sa ne aminteasca cât poate fi de minunat să poţi simţi pulsul vieţii, să urmăreşti splendidul ei spectacol, incercand sa-l transformi in muzica.
    Igor Krutoi Pechalniy – Angel Sad Angel

Lasă un comentariu