Nu sunt singura care (mai) canta in masina

Marturiseam, prin septembrie, ca am descoperit cu incantare cantecele lui Sophie Zelmani.  Dupa ce am postat articolul pe blog, prietena mea Alina, care se numara printre cititorii mei fideli, mi-a facut surpriza sa-mi ofere un CD cu cantecele de top ale acesteia. Cu cateva mici intreruperi, datorate faptului ca in masinuta mai comut si pe National FM, am ascultat, as zice, cu sfintenie melodiile Sophiei si inca nu m-am saturat de ele. Dar asta deja stiati. Ceea ce nu am recunoscut atunci este faptul ca de multe ori, fiind la volan si mai ales in zilelele cu soare in suflet si-n parbriz, fredonez anumite melodii de pe acest CD. Recunosc ca atitudinea asta n-o am prin oras, pentru ca am sansa sa ma „desfasor” la drum lung. Macar avantajul asta sa-l am, daca D-zeu a facut din mine o mica navetista.  Si va dati seama cat pot canta, daca pana la serviciu am 15 km de parcurs? E drept ca se mai uita … lung unii de pe contrasens, dar imi pare rau pentru ei ca nu au nici starea mea si nici vocea mea.

Oau ! Ce bine ma simt ca am marturisit pana la capat, dar pentru asta trebuie sa-i multumesc Manei care mi-a dat curaj pentru asta. Si pentru gestul meu si al Manei, chiar ca am si eu astazi „o stare de bine”.

Si ca sa nu va las cu intrebari nerostite, uite cam ce fredonez eu prin masinuta:

http://embed.trilulilu.ro/audio/oceanflower1/f1604b3114f861.swf
Sophie Zelmani – Stay with my heart

http://embed.trilulilu.ro/audio/anais33/cec8537a132fc6.swf
Sophie Zelmani – Dreamer

Trebuie sa mai adaug ca dintotdeauna am fost atrasa de melodiile melancolice, cu alte cuvinte la mine bucuria vine din a canta si nu neaparat din a fredona cantece mai vesele.

5 gânduri despre „Nu sunt singura care (mai) canta in masina

  1. Si eu le ascult din cand in cand….azi ceva mai mult datorita acestui link…I am really in the mood for these songs….thank you…

  2. Si, apropo de cantat …daca tu canti in timp ce conduci, pe mine ma apuca si pe strada….si putin imi pasa ca se uita lumea la mine…sunt fericita !!

  3. Subscriu si la ce ai spus tu, dar si la ce spune draga mea Gratiela!
    Sa cantam peste tot, dragele mele !
    Eu am tot timpul muzica in cap si fredonez de foarte multe ori in zi.
    De fapt, singurul lucru care ma incurajeaza sa imi iau vreodata carnet este minunata posibilitate de a fi singura in masina si de a asculta ce vreau si cat de tare vreau.
    Si bineinteles…..posibilitatea de a canta in trafic.
    O zi superba amandurora !

  4. Ce bine e sa vezi ca mai sunt si altii ca tine. Indiferent de starea mea sufleteasca, in momentul in care cant sufletul mi se umple de bucurie. Deci cu cantec inainte mars!

Lasă un comentariu