Recomandari de week-end (II)

De data asta,  eu am fost cea care a asteaptat cu nerabdare week-end-ul, nu numai „pentru a ma  odihni, pentru a-mi incarca bateriile sau  pentru a mai face una, alta prin casa”,  ci pentru a va mai face cateva recomandari si pentru acest sfarsit de saptamana.

Asadar, ma straduiesc sa dau o pata de culoare zilelor voastre libere, selectandu-va  chestioare interesante. Altfel spus, uite ce trasee v-a pregatit ghidul dvs. declarat:

  • De suflet: Sa ne amintim din copilarie – link
  • Marturisiri: D’ale Florianei – link
  • Fotografie:The XIX Commonwealth Games – link
  • Calatorii: Cum sa calatoresti convenabillink
  • Muzica: Despre Lara Fabian – link
  • Funny: Glumite – link

2 gânduri despre „Recomandari de week-end (II)

  1. Foarte interesante link-urile….cel cu copilaria m-a aruncat si pe mine in trecut…mai mai sa-mi dea lacrimile cand mi-am amintit de mirosul copilariei mele….ce mai vremuri….demult apuse din pacate…

Lasă un comentariu